top of page

Edwin de Vree

Bijgewerkt op: 11 feb. 2020

"Hoe een leven ook loopt en hoe de dood ook komt, je naam mag genoemd, je verhaal herdacht."


Gisteren bereikte ons het trieste bericht dat Edwin de Vree, donateur van onze vereniging en oud collega-scheidsrechter op 50-jarige leeftijd is overleden.

Ons medeleven gaat uit naar zijn nabestaanden; COVS Nijmegen e.o. wenst hen veel sterkte toe.

Ik noem jouw naam (door Leonita Gerssen)

Als ik denk Dan hoor ik jouw naam Als ik slaap Droom ik jouw naam In hoe ik nu leef Beleef ik jouw naam In mijn verdriet Betraan ik jouw naam Uit machteloosheid Schreeuw ik jouw naam

Soms, heel alleen Verwerk ik jouw naam Met al mijn liefde Koester ik jouw naam Hier dichtbij me Voel ik jouw naam In deze saamhorigheid Vertel ik jouw naam Opdat je zult weten Dat ik je niet zal vergeten

Zacht noem ik jouw naam…


417 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page